صفحه اصلی / رسانه

افزایش/تپش واشر فشار (چگونه آن را تعمیر کنیم؟)

افزایش/تپش واشر فشار (چگونه آن را تعمیر کنیم؟)

فهرست مندرجات

واشرهای تحت فشار برای تمیز کردن کارآمد خانه، وسایل و سطوح شما عالی هستند. آب پرفشار نیروی قدرتمندی است که می تواند حتی سخت ترین لکه ها را از بین ببرد. اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی این ابزار قدرتمند علائم ناسازگاری را نشان می‌دهد – وقتی شروع به افزایش یا ضربان می‌کند؟

این مقاله راه حل یک مرحله ای شما برای درک و پرداختن به موضوع الف است واشر فشار موج دار یا ضربان دار. BISON در مورد علل رایج این مشکل بحث می کند، توصیه های عملی در مورد تعمیرات ارائه می دهد، و مهمتر از همه، اقدامات پیشگیرانه را به اشتراک می گذارد تا اطمینان حاصل شود که واشر فشار شما عملکرد مطلوبی دارد.

شوینده فشار ضربان دار

علل رایج افزایش/تپش واشر فشار

جهش یا ضربان در ماشین شستشوی فشار به جریان ناسازگار آب، نوسان بین فشار بالا و پایین اشاره دارد که می تواند به طور قابل توجهی روند تمیز کردن شما را مختل کند. به طور کلی، اولین قدم در تعمیر واشر فشار مواج این است که بررسی کنید که هر شیلنگ عاری از پیچ خوردگی یا گرفتگی باشد. اطمینان حاصل کنید که شیر آب کاملا باز است و همه کانکتورها را بررسی و سفت کنید. اگر واشر فشار شما هنوز پمپاژ می کند، هوای محبوس شده در پمپ و شیلنگ را بررسی کرده و خارج کنید. نازل، فیلترهای مختلف و شیر تخلیه را بررسی و تمیز کنید.

ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که واشر فشار شما دچار مشکل افزایش فشار می شود. اولین قدم برای رفع آن انجام برخی عیب یابی است. شایع ترین علل و نحوه رفع آنها به شرح زیر است:

پیچ خوردگی و گرفتگی در شیلنگ یا پمپ

یکی از رایج‌ترین دلایل مشکلات واشر فشار، محدودیت جریان آب است. مطمئن شوید که تمام شیلنگ های متصل عاری از پیچ خوردگی، نشتی و انسداد هستند. همچنین، مطمئن شوید که همه شیلنگ‌ها مناسب هستند و به درستی وصل شده‌اند.

پیچ خوردگی در شیلنگ ها

نازل وصل شده

یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث ایجاد مشکل افزایش سرعت شود، گرفتگی نازل اسپری است. یک نازل دیگر را وصل کنید و ببینید که آیا این نازل مشکل موج را برطرف می کند یا خیر. در این صورت، نازل مسدود شده است. برای تمیز کردن آن از یک سیم فلزی بسیار نازک استفاده کنید. همچنین می توانید یک کیت تمیز کننده نازل خریداری کنید تا داخل آن را به طور کامل تمیز کنید. اگر این کار نکرد، نازل را تعویض کنید.

بسته بندی پمپ

بسته بندی ناکافی پمپ واشر فشار نیز می تواند باعث ایجاد مشکل افزایش فشار شود. در صورت آسیب دیدن، باید تعویض شوند. اگر بسته بندی درست است، منبع آب را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که پمپ واشر فشار شما آب کافی از منبع را با حداقل GPM (گالن در دقیقه) مورد نیاز دریافت می کند. اگر پمپ به میزان قابل توجهی کمتر باشد ممکن است داغ کار کند و فشار خروجی را کاهش دهد.

فیلتر درون خطی را بررسی کنید. با گذشت زمان، خاک و زباله را جمع می کند. این می تواند پس از مدتی به میزان قابل توجهی افزایش یابد و میزان آب جاری در پمپ را محدود کند.

هوا در پمپ

اگر فشار آب همچنان از بالا به پایین تغییر می کند، ممکن است به دلیل هوای حبس شده در پمپ باشد. به دلیل این هوای محبوس شده، پمپ واشر فشار شما نمی تواند فشار کافی برای خروج آب از نازل در تنظیمات لازم ایجاد کند. با جدا کردن شلنگ واشر فشار می توانید این مشکل را حل کنید.

اجازه دهید آب از طریق شلنگ جریان یابد تا تمام هوا تمام شود. شلنگ را دوباره به واشر فشار متصل کنید. لطفا واشر فشار را روشن کنید و بگذارید مدتی کار کند. باید اطمینان حاصل شود که تمام هوای پمپ خارج می شود. بررسی کنید که آیا با این کار مشکل افزایش رفع می شود.

تخلیه کننده بد

هدف اولیه تخلیه بار واشر فشار، کاهش فشار آب هنگام رها شدن ماشه یا مسدود شدن نازل است. تخلیه کننده ای را که بالای زیر آب قرار دارد بازرسی کنید. اگر محدود باشد، می‌تواند باعث افزایش فشار واشر شود.

شیر تخلیه را جدا کرده و قطعات را تمیز کنید. تنظیم شیر فشار تخلیه کننده یک فرآیند پیچیده است. هدف تنظیم شیر تخلیه کننده یافتن نقطه ای است که حداکثر فشار وجود دارد. و هنگامی که ماشه را رها می کنید، افزایش فشار به حداقل می رسد. مهره های قفل بالایی را بردارید. گیج فشار را ببندید و شروع به سفت کردن فنر کنید. پس از تنظیم فنر، ماشه را درگیر کنید تا از انسداد در شیر تخلیه کننده جلوگیری شود. دستگیره را تا جایی تنظیم کنید که نقطه ای را پیدا کنید که فشار حداکثر است و سنبله حداقل است.

شیر تخلیه یک واشر فشار دارای یک فنر کششی است که وظیفه رهاسازی آب تحت فشار را هنگام فشار دادن ماشه دارد. فنر کششی نیز هنگام رها شدن ماشه فشار را کاهش می دهد. هدف از تنظیم شیر تخلیه کننده واشر فشار، یافتن تنظیمات ایده آل برای فصل استرس است.

کثیف شدن شیر ورودی یا تخلیه

گاهی اوقات، کثیفی و زباله در داخل پمپ گیر می کند که می تواند باعث گرم شدن بیش از حد واشرهای تحت فشار شود. اگر سیستم آب شما از منبع کثیف‌تری مانند برخی از سیستم‌های آب باران یا زمینی می‌آید، توصیه می‌شود یک فیلتر شلنگ باغبانی اضافه کنید.

این کار گرد و غبار و کثیفی موجود در آب را قبل از اینکه وارد واشر فشار شما شود فیلتر می کند. همچنین مطمئن شوید که دستگاه شما از فیلتر ورودی استفاده می کند. اگر نه، یکی اضافه کنید.

نکاتی برای جلوگیری از افزایش/تپش واشر فشار

تعمیر و نگهداری معمول، قبل و بعد از هر شستشوی تحت فشار، بهترین راه برای اطمینان از شروع و عملکرد مناسب واشر فشار شما در هر بار است. در اینجا چند نکته برای اطمینان از عملکرد روان ماشین شستشوی فشار و جلوگیری از موج یا ضربان وجود دارد:

پس از هر بار استفاده، شلنگ و پمپ را بشویید: این کار به حذف هرگونه کثیفی یا زباله‌ای که می‌تواند منجر به انسداد شود کمک می‌کند. این یک مرحله ساده است که می تواند طول عمر و عملکرد ماشین لباسشویی تحت فشار شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

از فیلتر آب استفاده کنید: فیلتر آب می تواند از ورود کثیفی و زباله به پمپ و نازل جلوگیری کند و در نتیجه از گرفتگی جلوگیری کند. این یک سرمایه گذاری کوچک است که می تواند در دراز مدت شما را از مشکلات زیادی نجات دهد.

ماشین لباسشویی تحت فشار را تمیز و به خوبی نگهداری کنید: به طور منظم قسمت بیرونی ماشین لباسشویی را تمیز کنید و اجزای آن را برای هر گونه علائم ساییدگی بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام قطعات به درستی کار می کنند و قطعات فرسوده یا آسیب دیده را جایگزین کنید.

ماشین لباسشویی تحت فشار را در مکانی خشک نگهداری کنید: رطوبت می تواند به قسمت های مختلف یک ماشین لباسشویی تحت فشار آسیب برساند و منجر به مشکلاتی مانند افزایش فشار شود. ماشین لباسشویی خود را همیشه در یک فضای خشک و محافظت شده نگهداری کنید تا از عوامل محیطی در امان بمانید.

نتیجه

برای جمع کردن، بالا رفتن یا تپش در یک واشر فشار می‌تواند آزاردهنده باشد، اما مسئله‌ای است که با درک و کار مفید قابل حل است. اگر فردی علت را کشف کند و کاری در مورد آن انجام دهد، می تواند بعداً به تعمیرات یا تعویض گران قیمت منجر شود. با پیروی از نکات و توصیه های این مقاله، می توانید اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی تحت فشار شما برای سال های آینده در بهترین حالت باقی می ماند.

با این حال، لطفاً توجه داشته باشید: هنگام عیب یابی و تعمیر واشر فشار، ایمنی باید همیشه اولویت شما باشد. همیشه قبل از شروع به کار تجهیزات را از منبع برق جدا کنید. برای محافظت از خود در برابر آسیب های احتمالی از وسایل حفاظتی، از جمله دستکش و عینک ایمنی استفاده کنید. و اگر شک دارید، از مشورت با یک متخصص دریغ نکنید.

شراکت با ما: انتخاب هوشمندانه برای نمایندگی های ماشین لباسشویی تحت فشار

اگر فروشنده ای هستید که قصد اضافه کردن واشرهای تحت فشار را به مجموعه محصولات خود دارید، یا اگر به دنبال تعویض تامین کننده هستید، از شما دعوت می کنیم که ما را در نظر بگیرید. به عنوان پیشرو سازنده ماشین لباسشویی فشار چینی، ما نه تنها به ارائه محصولات با کیفیت بالا متعهد هستیم، بلکه در هر مرحله از فروشندگان خود نیز حمایت می کنیم.

شما روی رابطه ای سرمایه گذاری می کنید که به رشد کسب و کار شما کمک می کند. اگر مشتری با واشرهای تحت فشار به مشکلی برخورد کرد، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. تیم کارشناسان ما می توانند شما را در عیب یابی و تعمیرات، تضمین حداقل خرابی و حفظ رضایت مشتری راهنمایی کنند.

با ما، شما نه تنها یک تامین کننده، بلکه یک شریک نیز به دست می آورید.

واشر فشار قوی بیسون

محبوب ترین ارسال ها

پرسشها
امروز با ما تماس بگیرید.

خرید؟

پست‌های مرتبط

محصولات مرتبط

سیر نمی شوید؟

برای پیشنهادات منحصر به فرد و به روز رسانی در مورد ورودی های جدید مشترک شوید