صفحه اصلی / رسانه

چگونه یک واشر تحت فشار را زمستانی کنیم

چگونه یک واشر تحت فشار را زمستانی کنیم

فهرست مندرجات

بیشتر منطقه در طول زمستان شرایط سرد و یخبندان را تجربه می کند که باعث می شود بسیاری از عملیات شستشوی فشار متوقف یا به شدت کاهش یابد. واشرهای تحت فشار باید زمستانی شوند تا از آب و هوا و عواقب عدم فعالیت طولانی مدت در امان بمانند. این کار باید قبل از ذخیره سازی تجهیزات پمپ انجام شود.

در این پست، BISON در مورد تمام موارد بحث خواهد کرد مراحلی که باید برای زمستانی کردن یک واشر فشاری انجام دهید. زمستانه کردن ماشین لباسشویی تحت فشار برای عمر طولانی تر آن مهم است. بیا شروع کنیم. 

چگونه یک واشر تحت فشار را زمستانی کنیم

چرا به زحمت زمستان شویی ماشین لباسشویی خود را به زحمت بیاندازید؟

این زمان نگهداری طولانی و دمای سرد می تواند به طور قابل توجهی بر مهر و موم داخلی تأثیر بگذارد و باعث خشک شدن و ترک خوردن سیستم پمپ شود. حتی اگر واشر فشار را در یک گاراژ یا زیرزمین متصل نگه دارید که دمای آن به زیر صفر نمی رسد، عدم فعالیت طولانی مدت می تواند باعث آسیب شود.

در یک سیستم سوخت، بنزین می تواند در حدود 30 روز بیات شود. اتانول موجود در سوخت باعث خرابی می شود که باعث زنگ زدگی، خوردگی و رسوباتی می شود که می تواند خطوط سوخت را مسدود کند.

آب باقی مانده در دستگاه می تواند منجمد شود، سپس شلنگ آب را منبسط کرده و بشکند. درست مانند لوله های آب در یک خانه، آب داخل ماشین لباسشویی شما می تواند یخ بزند. این انبساط می تواند آسیب قابل توجهی به قطعات داخلی دستگاه وارد کند و منجر به تعمیرات پرهزینه یا حتی تعویض شود.

با این حال، گارانتی واشرهای تحت فشار آسیب دیده به دلیل عدم نگهداری را پوشش نمی دهد. این اتلاف پول و چند صد دلار برای بسیاری از ماشین‌های شستشوی فشار است.

بنابراین، هر دو دستگاه فشارشوی گازی و برقی باید زمستانی شوند و هر روش کمی متفاوت است و گاز کمی بیشتر طول می کشد. اگر به این فکر می کنید که چگونه پمپ واشر فشار را زمستانی کنید تا زمانی که آن را در بهار از انبار خارج می کنید به درستی کار کند، از این نکات گام به گام استفاده کنید.

ابزار مورد نیاز

  • تابه روغن خالی
  • قیف بزرگ
  • یک ظرف پلاستیکی با اندازه متوسط
  • پمپ سیفون
  • قیف روغنی با شیب متوسط
  • آچار سوکتی که سوکت آن با پیچ شمع تخلیه شما مطابقت دارد
  • ظرف پلاستیکی کوچک، شفاف و کم عمق
  • یک شیلنگ دو فوتی با یک طرف رزوه های شلنگ استاندارد و بدون اتصال در طرف دیگر.

مواد مورد نیاز

  • یک بطری ضد یخ لوله کشی
  • یک بطری تثبیت کننده سوخت
  • روغن موتور یا هر روغنی که دفترچه راهنمای مالک ماشین لباسشویی فشار شما توصیه می کند

مراحلی که باید برای زمستانی کردن ماشین لباسشویی تحت فشار انجام دهید

#1 مخزن را کاملا تخلیه کنید

چرخه های انجماد/ذوب در طول زمستان می تواند باعث انبساط و انقباض هر مایع باقی مانده شود و به طور بالقوه به پمپ غیر قابل تعمیر آسیب برساند. از گذاشتن مایعات یا محلول های تمیز کننده در لوله کشی یا مخزن خودداری کنید. واشر فشار را برای حدود یک دقیقه با حداقل فشار روشن کنید و ماشه را فشار دهید تا صابون یا آب از خطوط تغذیه خارج شود.

شماره 2 لوله کشی و خطوط شلنگ را منفجر کنید

با جدا کردن شیلنگ های فشار قوی، تفنگ اسپری و مجموعه عصا تا جایی که می توانید مایع را تخلیه کنید. برای جلوگیری از یخ زدن قطعات، قبل از زمستان به فکر شستشوی سیستم با مقدار کمی ضد یخ باشید. شما می توانید از کمپرسور هوا برای خروج مایعات نگهدارنده استفاده کنید.

شماره 3 تمیز

برای جلوگیری از زنگ زدگی و حفظ ظاهر جدید سیستم و محفظه پمپ خود، تمام گرد و غبار، زباله ها و آلودگی های قابل مشاهده را با استفاده از یک پارچه مرطوب از تمام سطوح بیرونی و گوشه ها پاک کنید. فیلترهای پمپ را بردارید و ذرات را از کاسه فیلتر یا صافی تمیز کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ باقیمانده ای روی صفحه توری فلزی وجود ندارد. نازل ها را جدا کرده و دهانه را تمیز کنید و هرگونه رسوب را برای جلوگیری از خوردگی بردارید.

شماره 4 باتری را جدا کنید

اگر پمپ شما یک سیستم استارت الکتریکی است، آن را جدا کنید تا احتمال تخلیه کامل باتری کاهش یابد.

شماره 5 برای پمپ های گازسوز اقدامات بیشتری انجام دهید

اگر پمپ شما از سیستم سوخت برای عملکرد استفاده می کند، تمام بنزین را تخلیه کنید. از طرف دیگر، یک تثبیت کننده سوخت باید به باک سوخت اضافه شود تا اطمینان حاصل شود که بنزین در طول ذخیره سازی خطوط سوخت را مسدود نمی کند. تثبیت کننده را طبق دستورالعمل سازنده اضافه کنید. با روشن کردن موتور به مدت دو دقیقه، تثبیت کننده را در سراسر سیستم سوخت بچرخانید، سپس آن را خاموش کنید.

بنزین را حذف کنید

شماره 6 محافظ پمپ را به پمپ اضافه کنید

همچنین می توانید محافظ پمپ را اضافه کنید. محافظ پمپ از تجمع رطوبت در پمپ جلوگیری می کند و از یخ زدن آن جلوگیری می کند. همچنین امکان شروع آسان تر پس از ذخیره سازی را فراهم می کند و از ایجاد رسوبات معدنی جلوگیری می کند.

یک محافظ پمپ را از طریق ورودی شلنگ باغچه به پمپ خود وصل کنید تا محفظه پر شود. تمام زمستان آن را آنجا بگذارید و در بهار بیرون بیاورید.

ذخیره پمپ را به پمپ اضافه کنید

شماره 7 در جای خشک نگهداری شود

نگهداری ماشین لباسشویی تحت فشار در مکانی خشک و تمیز به کاهش خوردگی یا آسیب احتمالی عناصر کمک می کند. استفاده از آن را برای جلوگیری از نشستن گرد و غبار در نظر بگیرید. در حالت ایده آل، تجهیزات پمپ خود را در مکانی نگهداری کنید که یخ نزند.

#8) جلد را به خاطر بسپارید!

روکش های ذخیره سازی از ماشین لباسشویی تحت فشار شما در برابر گرد و غبار، اشکالات رطوبت، تار عنکبوت، جوندگان و زنگ محافظت می کنند. اگر به هر دلیلی مجبورید واشر فشار خود را بیرون بگذارید، به پوششی برای محافظت از آن در برابر آفتاب و باران نیاز دارید.

روکش های ساخته شده از پارچه (اغلب بوم یا پلی استر) با یک پوشش ضد آب مانند پلی اتیلن به آنها اجازه تنفس می دهد و در عین حال از آسیب رطوبت محافظت می کند. آنها می توانند ضد آب، مقاوم در برابر آب یا ضد آب باشند. البته، اگر آن را در خارج از خانه نگهداری می کنید، هرچه پوشش ضد آب بیشتر باشد، بهتر است.

اگر کاور ندارید، آیا هنوز جعبه ماشین شستشوی فشار BISON را به خاطر دارید؟ داخل آن کیسه های پلاستیکی ضد رطوبت و جعبه های فوم وجود دارد. آنها نیز می توانند کمک کنند ماشین لباسشویی خود را زمستانی کنید.

در مورد واشر فشار الکتریکی، از آنجایی که به جای موتور بنزینی از موتور الکتریکی استفاده می کند، فقط باید سیستم پمپ را برای ذخیره سازی راه اندازی کنید.

در نتیجه

ماشین لباسشویی خود را زمستانی کنید یک کار ساده و در عین حال ارزشمند است که می تواند طول عمر دستگاه شما را تا حد زیادی افزایش دهد. با پیروی از مراحل ساده ذکر شده در بالا و استفاده از ضدیخ واشر تحت فشار، می توانید به طور موثری از تجهیزات خود در برابر اثرات مضر دماهای انجماد محافظت کنید. این نه تنها از سرمایه شما محافظت می کند، بلکه تضمین می کند که واشر فشار شما آماده و آماده استفاده در هنگام بازگشت هوای گرمتر است.

به یاد داشته باشید، بهترین راه برای اطمینان از اینکه تجهیزات پمپ خود را به درستی ذخیره و نگهداری می کنید این است که با خودتان چک کنید سازنده ماشین لباسشویی تحت فشار. BISON اینجاست تا به شما کمک کند تا در این فرآیند حرکت کنید و اطمینان حاصل کنید که واشر فشار شما برای مواجهه با هر فصلی آماده است.

سوالات متداول در مورد واشر فشار زمستانی

هوای سرد می تواند بر قابلیت اطمینان شلنگ های واشر فشار تأثیر بگذارد. شیلنگ‌های ارزان قیمت می‌توانند وقتی در معرض دماهای انجماد قرار می‌گیرند سخت شده و ترک بخورند و منجر به نشتی و کاهش فشار شوند. برای اطمینان از مطمئن ماندن شلنگ های واشر فشار در هوای سرد، سرمایه گذاری بر روی شلنگ های با کیفیت بالا با درجه بندی هوای سرد ضروری است.

شیلنگ‌های درجه بندی هوای سرد از ترکیبی از مواد استفاده می‌کنند که انعطاف‌پذیری و دوام بالاتری را ارائه می‌کنند، حتی زمانی که دما به زیر صفر می‌رسد. اینها از یک ماده پلیمری بادوام ساخته شده اند که برای مقاومت در برابر سایش و پیچ خوردگی در شرایط انجماد طراحی شده است.

محبوب ترین ارسال ها

پرسشها
امروز با ما تماس بگیرید.

خرید؟

پست‌های مرتبط

محصولات مرتبط

سیر نمی شوید؟

برای پیشنهادات منحصر به فرد و به روز رسانی در مورد ورودی های جدید مشترک شوید