صفحه اصلی / رسانه

عیب یابی واشر فشار

عیب یابی واشر فشار

فهرست مندرجات

آیا فشار آب پایینی دارید اما نمی دانید چرا؟ یا شاید ماشین لباسشویی شما اصلاً شروع به کار نمی کند. شاید دستگاه شما به طور کامل با یک مشکل جداگانه مواجه است. بدون توجه به مشکل شما، می توانید مطمئن باشید که به جای درستی آمده اید. BISON اینجاست تا a راهنمای کامل عیب یابی واشرهای تحت فشار! اول، بیایید در مورد صحبت کنیم عیب یابی واشر فشار چیست.

عیب یابی واشر فشار دقیقا چیست؟

عیب یابی واشر فشار فرآیند شناسایی و حل مشکلات ماشین است. این می تواند شامل فشار کم، قطع برق، نشت و سایر مسائل عملیاتی باشد. هدف عیب یابی واشر فشار، تشخیص مشکل و یافتن راه حل است تا واشر فشار به درستی کار کند.

بنابراین عیب یابی ماشین لباسشویی تحت فشار بسته به مشکل شما متفاوت است. همانطور که می توانید تصور کنید، این می تواند بسیار پیچیده شود، بنابراین معمولاً بهتر است به متخصصان واگذار شود. 

با این حال، اگر ماشینی دارید و می‌خواهید قبل از سپردن کار به شخص دیگری آن را امتحان کنید، در ادامه مطلب را بخوانید.

عیب یابی ماشین لباسشویی تحت فشار

عیب یابی واشر فشار: تشریح رایج ترین مشکلات واشر فشار

در زیر، برخی از آنها را خواهید یافت رایج ترین مشکلات در واشرهای تحت فشار و نکاتی برای رفع آنها بیایید با فشار کم شروع کنیم.

فشار کم: علل و راه حل ها

این معمولاً رایج ترین مشکل واشرهای تحت فشار است. تمام هدف استفاده از واشر تحت فشار این است که کثیفی و کثیفی سرسخت را از سطوح به سرعت و به راحتی پاک کنید. با این حال، هنگامی که تجهیزات شما فشار خود را از دست می دهند، دستگاه شما تقریباً بی استفاده می شود. دلایل مختلفی می تواند باعث کاهش فشار شود. این شامل گرفتگی نازل ها, گرفتگی فیلترهای آب ورودی، یا خرابی پمپ. حتی ممکن است این باشد آبرسانی خودش نه واشر فشار

تامین آب ناکافی، مشکلات شلنگ، و گرفتگی نازل ها

پس با بررسی خود منبع آب شروع کنید. اگر فشار خوب است، تعیین کنید که آیا مشکل از شیلنگ‌هایی است که آب را از منبع آب به واحد حمل می‌کنند یا خیر. پیچ خوردگی یا نشتی می تواند فشار را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. هنگامی که مشکل شلنگ را رد کردید، وقت آن است که نازل های مسدود شده را بررسی کنید. لطفاً آن را از چوب دستی بردارید و هر گونه زباله ای که دهانه را مسدود می کند را بردارید.

سپس فیلتر آب ورودی را بررسی کنید

اگر نازل مسدود نباشد، فیلتر آب ورودی ممکن است مسدود شده و مشکل ایجاد کند. فیلتر ورودی زباله ها و ذرات آب را قبل از ورود به پمپ حذف می کند. اگر گرفتگی داشته باشد، مقدار آب جاری به پمپ را کاهش می دهد و باعث کاهش فشار می شود. این فیلترها باید به طور مکرر تعویض شوند و اگر مشکوک هستید که ممکن است باعث مشکلات فشار پایین شما شوند، بهتر است آنها را تعویض کنید.

اگر باز هم مشکل دارید، ممکن است مشکل از پمپ باشد

اگر همچنان فشار کم را تجربه می کنید، احتمالاً پمپ شما (جایی که فشار ایجاد می شود) مقصر است. اگر کاسه نمدهای پمپ فرسوده شده باشند یا روغن نخورند، این می تواند باعث کاهش فشار شود. برای بررسی اینکه آیا پمپ علت مشکل است، می توانید پمپ را از نظر نشتی یا آسیب بررسی کنید و سطح روغن را بررسی کنید.

نشت آب: علل و راه حل ها

نشت می تواند گیج کننده باشد و باعث کاهش PSI شود. آنها می توانند ناشی شوند مهر و موم/اتصالات فرسوده یا آسیب دیده. در غیر این صورت، خود شیلنگ ممکن است آسیب دیده باشد.

البته نشت آب نیز ممکن است در اثر مونتاژ یا استفاده نامناسب باشد. بنابراین، به کتابچه راهنمای BISON مراجعه کنید و مطمئن شوید که واشر فشاری شما به درستی مونتاژ و استفاده شده است. هنگامی که این احتمال رد شد، روش های عیب یابی نشتی واشر فشار ما را در زیر مطالعه کنید - با ارزیابی شیلنگ شروع کنید.

شلنگ سوراخ یا پاره شده است

اگر منبع نشتی را در شیلنگ ببینید، علت و راه حل آن مشخص خواهد شد. فقط باید شیلنگ را تعویض کنید. شیلنگ ها به مرور زمان فرسوده می شوند و نیاز به تعویض مکرر دارند. برای جلوگیری از این اتفاق در آینده، سعی کنید شیلنگ ها را از سطح زمین دور نگه دارید و از پیچ و تاب خوردن آن ها یا کارکردن واشر فشار روی آنها خودداری کنید.

مهر و موم/اتصالات فرسوده یا آسیب دیده

اگر فقط می‌بینید که آب از خود دستگاه پاشیده می‌شود، مشخص کردن منبع دقیق مشکل می‌تواند چالش برانگیز باشد. مشکل ممکن است فرسوده یا آسیب دیده مهر و موم / اتصالات باشد.

آنها مسئول جلوگیری از نشت آب از شیلنگ، تفنگ اسپری یا پمپ هستند. به دنبال علائم سایش یا آسیب، مانند ترک یا شکستگی باشید. اگر یک مهر و موم یا اتصال آسیب دیده است، برای جلوگیری از نشتی باید تعویض شود.

همچنین ضروری است که تفنگ و میله را از نظر نشت آب بررسی کنید. اگر اسلحه و گرز سفت نباشند یا حلقه های اورینگ آسیب دیده باشند، ممکن است باعث نشتی شود.

از دست دادن قدرت یا مشکل در راه اندازی واشر فشار: علل و راه حل ها

اگر نمی توانید ماشین لباسشویی خود را روشن کنید چه باید کرد؟ یا اگر واشر فشار هنگام استفاده به طور غیر منتظره خاموش شود چه؟ این می تواند ناشی از چیزی به سادگی خروجی معیوب یا سوخت کم باشد. بیایید فرض کنیم شما این احتمالات را رد کرده اید. اگر چنین است، چیزی می تواند پیچیده تر باشد، مانند یک گرفتگی فیلتر هوا, شمع های فرسوده، یا چیز دیگری.

هنگام خرید بهترین واشرهای تحت فشار، مانند آنچه در BISON ارائه می کنیم، مسائل مربوط به برق کمتر رایج است. با این حال، ممکن است با این مشکل مواجه شوید - می توانید بررسی کنید که آیا این یکی از مشکلات زیر است یا نه به جای اینکه آن را یک روز بدانید و بهره وری را قربانی کنید.

فیلترهای هوا را ارزیابی کنید

گرفتگی فیلتر هوا یکی از شایع ترین دلایل مشکلات برق است. فیلتر هوا وظیفه حذف زباله ها و گرد و غبار را از هوا قبل از ورود به موتور دارد و در صورت مسدود شدن آن می تواند جریان هوا را محدود کرده و باعث شود موتور برق از بین برود یا اصلا روشن نشود.

برای بررسی اینکه آیا فیلتر هوا علت مشکل است یا خیر، فیلتر هوا را بردارید و هرگونه زباله یا علائم گرفتگی را بررسی کنید. اگر فیلتر هوا کثیف است آن را تمیز کنید یا تعویض کنید.

شمع ها را بررسی و تعویض کنید

یکی دیگر از دلایل احتمالی مشکلات برق واشر فشار، شمع معیوب است. شمع عمدتاً مسئول تأمین جرقه ای است که موتور را روشن می کند.

برای بررسی اینکه آیا شمع ها باعث ایجاد مشکل شده اند یا خیر، آنها را بردارید و علائم سایش یا آسیب را بررسی کنید. اگر شمع ها آلوده یا آسیب دیده باشند، باید تعویض شوند.

صابون تخلیه نمی شود: علل و راه حل ها

این یکی از مشکلاتی است که نمی توانید با آن زندگی کنید. افزودن صابون به واشر فشار قدرت پاک کنندگی آن را افزایش می دهد. فرض کنید مخزن مواد شوینده خود را بررسی کرده اید و سطح پایین صابون را رد کرده اید. اگر چنین است، بیایید محتمل ترین مقصر را در نظر بگیریم.

نازل ها یا مخزن مواد شوینده مسدود شده است

زمانی که صابون را در حین نگهداری آن را در مخزن بگذارید این اتفاق می‌افتد - کف می‌تواند باعث ایجاد ضایعاتی شود که دستگاه پخش‌کننده را مسدود می‌کند. اگر مشکل این است، از یک پاک کننده شیمیایی برای بازگرداندن مخزن به حالت بکر استفاده کنید.

نازل اشتباه برای صابون

هزاران نازل شستشوی فشار مختلف در بازار وجود دارد. اما انتخاب نازل صابون برای واشر فشار شما اهمیت ویژه ای دارد. در غیر این صورت صابون به درستی خارج نمی شود. همچنین ممکن است در نهایت به دستگاه خود آسیب وارد کنید. به طور کلی، شما می خواهید از نازل مشکی استفاده کنید زیرا بزرگ ترین روزنه را دارد.

نازل را تعویض کنید

نویز ارتعاشی: علل و راه حل ها

فقط تصور کنید - ممکن است صدای ارتعاشی عجیبی از خود دستگاه بشنوید. آیا باید صدا را نادیده بگیرید و به تمیز کردن ادامه دهید؟ البته که نه!

قسمت های مختلف یک واشر تحت فشار در حین کار تحت فشار و حرکت زیادی قرار می گیرند و به مرور زمان ممکن است شل یا فرسوده شوند. این مشکل در صورت عدم رسیدگی می تواند منجر به عواقب شدیدتر و تعمیرات گران قیمت شود. اگر موارد زیر را انجام دهید کمک می کند:

برای عیب یابی لرزش، ابتدا سعی کنید منبع نویز را مشخص کنید. از آنجا می‌توانید تمام قسمت‌های واشر فشار خود، از جمله قاب، چرخ‌ها، دستگیره و اتصالات شلنگ را بررسی کنید. به دنبال قطعات شل یا فرسوده باشید و در صورت لزوم آنها را سفت یا تعویض کنید.

واشرهای تحت فشار نیز دارای دو جزء خاص هستند که به دلیل لرزش بدنام هستند. اینها شفت ها یا پمپ های محرک هستند. هر یک از آنها را بررسی کنید و آنها را رد کنید.

اگر مشکل با پیشنهادات بالا حل نشد، منبع نویز می تواند گرفتگی ورودی آب یا روغن ناکافی در پمپ یا موتور باشد. بنابراین، قبل از برنامه ریزی برای بازدید تعمیر و نگهداری، این مسائل را بررسی و عیب یابی کنید.

سوالاتی در مورد عیب یابی واشر فشار

اغلب اوقات، مشکلات تعمیر ماشین لباسشویی تحت فشار را می توان در خانه با چند مرحله ساده برطرف کرد، به این معنی که می توانید در کمترین زمان به کار خود بازگردید.

با این حال، اگر پس از تکمیل تمام نکات عیب‌یابی بالا، هنوز نمی‌توانید علت مشکل کم فشار خود را مشخص کنید، بهترین گزینه این است که واشر فشار خود را نزد یک متخصص در همان نزدیکی ببرید.

تمام فشارشوی ها دارای حداقل سطح فشار آب مورد نیاز برای کار هستند. ممکن است هنگام کار کردن یک واشر فشار زیر این سطح آب یا بدون آب، دستگاه بسوزد.

دلیل آن این است که آب ورودی به عنوان خنک کننده عمل می کند و از آسیب حرارتی به کمپرسور آب، حلقه های O و سایر اجزای داخلی جلوگیری می کند. برای تامین سرمایش کافی، آب باید با سرعت تنظیم شده در دستگاه جریان یابد و در هنگام خروج از نازل، گرما را از دستگاه خارج کند.

بنابراین به محض اینکه متوجه شدید فشار آب بسیار پایین است، استفاده از دستگاه را متوقف کرده و شروع به عیب یابی علت کنید.

سرمایه گذاری در تعمیر و نگهداری منظم ماشین لباسشویی فشار، تجهیزات شما را به خوبی کار می کند و از تبدیل شدن مشکلات جزئی به تعمیرات پرهزینه جلوگیری می کند. همچنین قطعات و لوازم جانبی واشر تحت فشار را از سازنده معتبری مانند BISON خریداری کنید.

واشر فشار بیسون

نتیجه

راهنمای عیب یابی ماشین لباسشویی تحت فشار BISON باید شما را در جهت درست راهنمایی کند که چه چیزی ممکن است شما را از دستیابی به اهداف تمیز کردن باز دارد. امیدواریم اکنون در عیب یابی واشر فشار خود و راه اندازی مجدد آن و راه اندازی سریع آن اطمینان بیشتری داشته باشید. اگر هنوز سؤالی دارید یا می‌خواهید از یک متخصص BISON در مورد مشکل خود راهنمایی کنید، لطفاً در تماس با ما دریغ نکنید - ما اینجا هستیم تا به تمام نیازهای تعمیر و نگهداری و تعمیر شما کمک کنیم.

چه صاحب کسب و کاری هستید که نیاز به تمیز کردن دائمی دارید یا در نظر دارید یک تجارت ماشین لباسشویی را راه اندازی کنید، در تماس با ما دریغ نکنید!

محبوب ترین ارسال ها

پرسشها
امروز با ما تماس بگیرید.

خرید؟

پست‌های مرتبط

سیر نمی شوید؟

برای پیشنهادات منحصر به فرد و به روز رسانی در مورد ورودی های جدید مشترک شوید