صفحه اصلی / رسانه

ژنراتور بنزینی چیست؟

ژنراتور بنزینی چیست؟

فهرست مندرجات

آیا به دنبال منبع انرژی قابل اعتمادی هستید که کارکرد آن ارزان و مصرف بسیار کمی داشته باشد؟ استفاده از ژنراتور بنزینی را در نظر بگیرید! Taizhou Bison Generator به دلیل اندازه جمع و جور، قابلیت حمل و تطبیق پذیری Bison بهترین انتخاب برای شما است. ژنراتورهای بنزینی Bison می تواند در محیط های مختلف مانند باغ ها، سایت های ساخت و ساز، قایق، سفرهای کمپینگ و غیره استفاده شود.

ژنراتور بنزینی چیست؟

بنابراین، ژنراتور بنزینی چیست؟ این یک نوع ژنراتور است که از موتور بنزینی به عنوان منبع انرژی استفاده می کند. روتور ژنراتور رانده می شود تا خطوط مغناطیسی القایی را قطع کند و جریان الکتریکی تولید کند. ژنراتورهای بنزینی در دو نوع تولید می شوند: ژنراتورهای بنزینی قابل حمل و ژنراتورهای بنزینی آماده به کار.

  • ژنراتورهای قابل حمل ژنراتورهای کوچک و سبکی هستند که به راحتی از مکانی به مکان دیگر منتقل می شوند. آنها معمولاً برای تأمین برق ابزارها و وسایل برقی در هنگام خاموشی یا هنگام کار در فضای باز استفاده می شوند.
  • مولدهای آماده به کار ژنراتورهای بزرگتر و قدرتمندتری هستند که به طور دائم در یک خانه یا محل کار نصب می شوند. آنها معمولاً برای تأمین برق پشتیبان در هنگام قطع یا زمانی که شبکه اصلی برق در دسترس نیست استفاده می شود.

ژنراتورهای قابل حمل معمولاً با بنزین تغذیه می شوند، در حالی که ژنراتورهای آماده به کار می توانند با بنزین، پروپان یا گاز طبیعی تغذیه شوند.

آنها از اجزایی مانند موتور بنزینی، استاتور و روتور ژنراتور، تنظیم کننده یا خازن ولتاژ و پانل کنترل تشکیل شده اند.

هنگام خرید مولد برق بنزینی، دو نوع شناخته شده برای انتخاب وجود دارد: ژنراتورهای دو زمانه و 2 زمانه. ژنراتورهای چهار زمانه می توانند کارهای بیشتری انجام دهند و از بنزین معمولی به عنوان سوخت استفاده کنند، در حالی که ژنراتورهای دو زمانه از مخلوط بنزین و روغن که معمولاً در اسکوترها و موتورسیکلت ها یافت می شود، نیرو می گیرند.

ژنراتورهای بنزینی اغلب با ژنراتورهای دیزل مقایسه می شوند، بنابراین بحث در مورد تفاوت بین این دو ضروری است. یک ژنراتور بنزینی برای خرید و کارکرد ارزان‌تر است، اما یک ژنراتور دیزلی مصرف سوخت بیشتری دارد و می‌تواند قدرت بیشتری تولید کند.

به طور خلاصه، یک ژنراتور بنزینی یک منبع انرژی مقرون به صرفه و همه کاره است. با اندازه های مختلف، گزینه های قابل حمل و خروجی برق، مطمئناً یک ژنراتور بنزینی وجود دارد که متناسب با نیاز شما باشد.

نحوه انتخاب ژنراتور بنزین تو نیاز داری؟

برای انتخاب ژنراتور بنزینی مناسب، فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

  1. توان خروجی: ژنراتورهای بنزینی بسته به مدل می توانند توانی تا 1000 وات یا 15000 وات را تامین کنند.
  2. ظرفیت مخزن سوخت: اندازه مخزن سوخت متناسب با توان خروجی ژنراتور است. یک ژنراتور با توان خروجی بالا دارای مخزن سوخت بزرگتری نسبت به ژنراتور با توان خروجی کم خواهد بود.
  3. قابلیت حمل: برای حمل و نقل آسان، یک ژنراتور قابل حمل با چرخ و دسته خریداری کنید.
ژنراتور دوگانه سوز 2000 وات 6
مولد گاز طبیعی دوگانه سوز 7500 وات03453119909
محل منبع: ژجیانگ، چین (سرزمین اصلی)نام تجاری: Bison powerشماره مدل: BS1500FS
نوع خروجی: AC تک فازسرعت: 3800RPMفرکانس: 50HZ / 60HZ
توان نامی: 1.0/1.1kwRated Voltage: 110V/220V/230V/240V/380Vجریان نامی: 12V/8.3A
گواهی: CE، ISOگارانتی: 500 ساعت یا 1 سالمورد: ژنراتور dc بنزینی 12 ولت
عملکرد: ژنراتور کوچک برای تامین برق برای مصارف خانگی
نوع موتور: 1 سیلندر، 4 زمانه، موتور بنزینی هوا خنک
قطعات یدکی موتور: کاربراتور، میل بادامک، شمع، پیستون، میل لنگ، میل لنگ
نوع ژنراتور: ژنراتور بنزینی قابل حمل برقی بی صدا
اختیاری: استارت برگشتی، استارت الکتریکی، تک فاز، سه فاز، رنگی

مزایا و معایب ژنراتورهای بنزینی

ژنراتورهای بنزینی به دلیل کوچک بودن، سبک بودن و قابل حمل بودن محبوب هستند. آنها به عنوان منابع برق پشتیبان در هنگام قطع برق، در فضای باز و در محل های ساخت و ساز مفید هستند. با این حال، مانند همه ژنراتورها، ژنراتورهای بنزینی دارای مزایا و معایبی هستند.

مزایای ژنراتورهای بنزینی:

قابلیت حمل: ژنراتورهای بنزینی معمولاً کوچکتر و سبکتر از انواع دیگر ژنراتورها هستند که حمل و نقل و حمل آنها را آسان می کند.

کم سر و صدا: ژنراتورهای بنزینی صدای کمی دارند، یعنی بی صدا کار می کنند و مزاحم محیط اطراف نمی شوند.

سیستم تنظیم ولتاژ پایدار: ژنراتورهای بنزینی دارای سیستم تنظیم خودکار ولتاژ پایدار هستند که تامین برق ثابت را تضمین می کند.

سیستم هشدار روغن: ژنراتورهای بنزینی مجهز به سیستم هشدار روغن هستند که در صورت پایین بودن سطح روغن ژنراتور را به طور خودکار خاموش می کند و از آسیب دیدن موتور جلوگیری می کند.

معایب ژنراتورهای بنزینی:

مصرف سوخت: ژنراتورهای بنزینی نسبت به دیزل ژنراتورها سوخت بیشتری مصرف می کنند و کارکرد آنها گرانتر می شود.

اشتعال پذیری: بنزین بسیار قابل اشتعال است که ژنراتورهای بنزینی را بیشتر در معرض خطر آتش سوزی قرار می دهد. آنها باید در جای خشک و خنک و دور از هرگونه منبع اشتعال نگهداری شوند.

تولید گازهای گلخانه ای: ژنراتورهای بنزینی نسبت به دیزل ژنراتورها مقدار کمی آلاینده منتشر می کنند که باعث آلودگی هوا می شود.

حجم موتور کوچکتر: ژنراتورهای بنزینی حجم موتور کمتری نسبت به دیزل ژنراتورها دارند، یعنی قدرت کمتری تولید می کنند و کارایی کمتری دارند.

ژنراتور بنزینی بیسون

همین امروز اقدام کنید

ژنراتورهای بنزینی Bison Industry را برای راه حل های انرژی قابل اعتماد، کارآمد و قدرتمند انتخاب کنید. از وب سایت ما دیدن کنید تا طیف وسیعی از محصولات ما را بررسی کنید و ژنراتور مناسب را مطابق با نیازهای خود بیابید. روی یک ژنراتور بنزینی Bison سرمایه گذاری کنید و تفاوت را امروز تجربه کنید.

محبوب ترین ارسال ها

پرسشها
امروز با ما تماس بگیرید.

خرید؟

پست‌های مرتبط

سیر نمی شوید؟

برای پیشنهادات منحصر به فرد و به روز رسانی در مورد ورودی های جدید مشترک شوید