صفحه اصلی / ژنراتور / ژنراتور اینورتر /

ژنراتور اینورتر قدرتمند 8000 وات

  • خروجی قدرتمند 8000 وات
  • عملکرد فوق العاده بی صدا
  • قدرت موج سینوسی تمیز
  • ساخت و ساز با دوام
  • تعمیر و نگهداری آسان
  •  کیفیت BISON
شرح پارامتر

R8000iD توان فوق‌العاده 8000 وات را ارائه می‌کند که این باعث می‌شود حتی سخت‌ترین لوازم خانگی را تامین کند. فرقی نمی‌کند از سیستم پشتیبان‌گیری در خانه استفاده می‌کنید، نیروی یک سایت شغلی را تامین می‌کنید یا در یک بازی بزرگ کار می‌کنید، R8000iD قدرت مورد نیاز شما را دارد. دارای قابلیت بارگذاری فوق العاده است که می تواند بارهای القایی مانند برق UPS، تهویه مطبوع و موتور نزدیک به ظرفیت خود را فعال کند. دارای کاربرد قوی و منبع تغذیه سریع است.

R8000iD برای دوام ساخته شده است. دارای یک قاب فولادی بادوام و یک محفظه مقاوم در برابر زنگ زدگی است که می تواند عناصر را تحمل کند. قاب پایدار برای اطمینان از عملکرد عالی دستگاه. علاوه بر این، مجهز به چرخ و دسته کشیده، جابجایی و حمل و نقل آن با طراحی ارگونومیک آسان است.

توان خروجی بالا و تحرک آن باعث شده است که در بسیاری از موارد به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد. همیشه برای تامین برق در روستاهای دورافتاده یا کارخانه های ساختمانی دور از منبع تغذیه استفاده می شود که می تواند زندگی یا کار عادی را حفظ کند.

این دستگاه به خوبی با محافظ بارگذاری بیش از حد طراحی شده است تا از محیط کار ایمن اطمینان حاصل کند. دستگاه می تواند به طور خودکار در صورت ناکافی بودن روغن دستگاه هشدار دهد و از دستگاه در برابر آسیب محافظت کند و تلفات را کاهش دهد.

قطعات یدکی آن شامل استاتور و روتور، AVR، مخزن سوخت، صدا خفه کن، اینورتر می باشد. شما می توانید دوشاخه، رنگ و متر دیجیتال را انتخاب کنید.

پارامتر محصول

مشخصات R8000iD
نوع موتور تک سیلندر 4 زمانه (OHV)
بورکس استروک 90 * 66mm
تغییر مکان 212ml
نسبت تراکم 8.0: 1
قدرت نامی 7.0kw
حداکثر قدرت 7.5kw
خروجی DCout 12V / 8.3A
ظرفیت مخزن سوخت 15L
زمان اجرای پیوسته بار کامل 6.5h
زمان اجرای پیوسته بار 1/2 10h
سر و صدا (7 متر) 676dB
ابعاد (LxW*H) 605 * 514 * 537mm
وزن خالص 65kg

فراخوانی برای اقدام

هنگامی که شما یک ژنراتور BISON خریداری می کنید، در حال خرید با کیفیت هستید. BISON بیش از 20 سال است که تولید کننده پیشرو ژنراتورهای اینورتر بوده است. ما متعهد به ارائه محصولات و خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان خود هستیم.

اگر فروشنده ای هستید که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد R8000iD هستید، لطفاً همین امروز با ما تماس بگیرید. خوشحال می شویم به هر سوالی که دارید پاسخ دهیم و اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

با ما تماس بگیرید و کسب و کار خود را با لوگو و طراحی خود شروع کنید!

برتری های ما

در دنیای ژنراتورهای اینورتر با کیفیت بالا BISON غوطه ور شوید، جایی که عملکرد بی نظیر بالاترین قابلیت اطمینان را برآورده می کند.

موتور 100% تمام مس

ارائه دوام و بهره وری انرژی برتر

کاربراتور بالا داخلی

سطح اتمیزه شدن بالا، تضمین بهره وری بهینه سوخت و عملکرد روان موتور.

صفحه کشش قدرتمند

صفحه کششی آسان برای شروع، تضمین بیش از 10,000 کشش

قاب های مقاوم

فرآیند جوشکاری و رنگ آمیزی حرفه ای برای اطمینان از زیبایی و پایداری قفسه

فرآیند بازرسی کامل

فرآیند بازرسی جایی برای مصالحه باقی نمی گذارد و اطمینان حاصل می کند که هر ژنراتور اینورتری که تولید می کنیم بی عیب و نقص است.

فرآیند مونتاژ محصول

تماس با ما

در مورد مشخصات و قیمت محصول سوالی دارید؟ جزئیات بیشتر محصولات را می خواهید؟ عادات خرید کشورهای مختلف را می خواهید؟ به ما اطلاع دهید

نیاز به اطلاعات بیشتر

لطفاً برای یک پیشنهاد سریع 1 دقیقه ای با مدیر فروش تماس بگیرید

چری

وی چت / واتس اپ

۴۴۲۰۳۰۹۵۷۲۹۲+

1660544263

سیر نمی شوید؟

برای پیشنهادات منحصر به فرد و به روز رسانی در مورد ورودی های جدید مشترک شوید