صفحه اصلی / ژنراتور / ژنراتور دیزلی /

ژنراتور 4000 وات با فوق العاده بی صدا

شرح پارامتر

ژنراتور 4000 وات با سوپر سایلنت یک تجهیزات تولید برق در مقیاس کوچک است. به ماشین قدرتی اطلاق می شود که از دیزل به عنوان سوخت و موتور دیزل به عنوان محرک اصلی برای به حرکت درآوردن ژنراتور برای تولید برق استفاده می کند. کل مجموعه واحدها به طور کلی از موتور دیزل، ژنراتور، جعبه کنترل، مخزن سوخت، باتری ذخیره سازی برای راه اندازی و کنترل، دستگاه حفاظت، کابینت اضطراری و سایر اجزا تشکیل شده است.

این موتور با موتور 4000 وات برای اطمینان از عملکرد پایدار و کار مداوم دستگاه طراحی شده است. با ضخیم شدن پد ضد صدا ژنراتور فوق العاده بی صدا، توانایی کاهش نویز قوی تری دارد. و با فن آوری پیشرفته، می تواند بی سر و صدا با سر و صدا و لرزش کم کار کند. اگر از ژنراتور استفاده کنید، کار یا خواب همسایه ها را آزار نمی دهد که بتوانند روی وظایف خود تمرکز کنند. طراحی شده با محافظت در برابر اضافه بار، برای اطمینان از ایمنی ماشین و اپراتور، جلوگیری از تلفات غیر ضروری، در دسترس است.

با طراحی علمی و کاربر پسند، اتلاف حرارت بسیار خوبی دارد و کار مداوم را ممکن می کند. و به دلیل قاب فولادی ضد زنگ و مقاومت در برابر گرد و غبار، آب و خوردگی، کار و نگهداری آن آسان است. علاوه بر این دارای چهار چرخ و یک دسته است که به راحتی می توانید آن را به هر جایی که می خواهید منتقل کنید.

لطفاً از آن به طور معقول استفاده کنید، به تعمیر و نگهداری روزانه توجه کنید و از فرسودگی زودهنگام جلوگیری کنید تا عمر مفید آن طولانی شود و آن را در حالت آماده برای شروع سریع و سرمایه گذاری نگه دارید.

با عملکرد عالی، کیفیت عالی و عملکرد راحت، به طور گسترده در مناطق دورافتاده که دور از منبع تغذیه هستند برای اطمینان از زندگی عادی یا حفظ ساخت و ساز شهری استفاده می شود. همچنین برای فعالیت های خارج از منزل مانند کمپینگ و همچنین منبع تغذیه پشتیبان در خانه نیز در دسترس است که می تواند در صورت قطع برق برق را تامین کند.

پارامتر محصول

شماره مدل: BS5800DSE قدرت رتبه: 4KW
سرعت: 3000RPM فرکانس: 50 هرتز
ولتاژ: 220V جریان نامی: 23A
نوع موتور: 1 سیلندر، 4 زمانه، موتور دیزلی هوا خنک
قطعات یدکی موتور: کاربراتور، میل بادامک، شمع، پیستون، میل لنگ، میل لنگ
نوع ژنراتور: دیزل ژنراتور قابل حمل برق خانگی
قطعات یدکی: استاتور و روتور، AVR، برس کربن، مخزن سوخت، صدا خفه کن
توان خروجی: 2kw, 3kw, 4.2kw, 5kw, 6kw, 7kw, 8kw, 9kw, 10kw, 12kw

بسته بندی و تحویل محصول

جزئیات بسته بندی کارتن قوی قهوه ای، ژنراتور با کیسه ترفند، پشم، 1 عدد / کارتن محافظت می شود
زمان تحویل روز 20-25
بندر: نینگبو / شانگهای
سرب زمان: روز 20-25

نمایه شرکت

BISON شرکتی است که عمدتاً در شهر تایژو، که در نزدیکی بندر نینگبو است، ژنراتور تولید می کند. شرکت ما بر اساس اصل "کیفیت خوب بهترین قیمت" است که ما قطعات چانگ کینگ و تایژو را مخلوط می کنیم و آنها را کاملاً مطابقت می دهیم تا کالاهای با کیفیت بالا تولید کنیم. ژنراتورهای ما از 650 وات تا 7000 وات همه قابل حمل با دو درجه قدرت: توان پیوسته (وات در حال اجرا) و حداکثر توان (وات شروع)، سیم 100٪ مسی در داخل، با چرخ های 10 اینچی.

همه ژنراتورها دارای 5 مرحله بازرسی قبل از حمل و نقل هستند: بازرسی مواد اولیه قبل از انبار، 100٪ تست آنلاین محصول، 100٪ تست کامل محصولات و تست بارگیری ramdom inspection. کارخانه ما در هر مرحله بسیار سختگیر است زیرا هدف ما این است که به مشتریانمان کمک کنیم تا بتوانند از تجارت ما بهره مند شوند و ما بتوانیم با هم برنده-برد باشیم.

گارانتی 

تمام محصولاتی که ما با زمان کار 1 سال یا 500 ساعت به فروش می رسانیم. در طول مدت گارانتی، Bison قطعات و اجزای آن را که به دلایل کیفی ایجاد شده است را به صورت رایگان تعمیر و تعویض می کند. در صورت آسیب ناشی از عوامل انسانی، ما می توانیم قطعات یدکی را نیز ارائه دهیم. با تخفیف بزرگ برای پشتیبانی. در استفاده معمولی، اگر تجهیزات مشکل کیفیت داشته باشد، مشتری از ما بخواهد قطعه را تغییر دهیم، ما قطعه را به صورت رایگان تغییر می دهیم. (اما هزینه حمل و نقل در خارج از چین توسط مشتری پرداخت می شود).

با ما تماس بگیرید و کسب و کار خود را با لوگو و طراحی خود شروع کنید!

برتری های ما

در دنیای ژنراتورهای باکیفیت BISON عمیق شوید، جایی که عملکرد بی نظیر با بالاترین قابلیت اطمینان روبرو می شود.

موتور 100% تمام مس

ارائه دوام و بهره وری انرژی برتر

پمپ تزریق سوخت

فشار تزریق بالاتر، نرخ تزریق بهینه، کنترل زمان تزریق با دقت بالاتر و کنترل کمیت.

صفحه کشش قدرتمند

صفحه کششی آسان برای شروع، تضمین بیش از 10,000 کشش

قاب های مقاوم

فرآیند جوشکاری و رنگ آمیزی حرفه ای برای اطمینان از زیبایی و پایداری قفسه

ژنراتور 4000 وات با فرآیند بازرسی عالی فوق العاده بی صدا

فرآیند بازرسی جایی برای مصالحه باقی نمی گذارد و اطمینان حاصل می کند که هر دیزل ژنراتور تولیدی ما بی عیب و نقص است.

ژنراتور 4000 وات با فرآیند مونتاژ فوق العاده بی صدا

تماس با ما

در مورد مشخصات و قیمت محصول سوالی دارید؟ جزئیات بیشتر محصولات را می خواهید؟ عادات خرید کشورهای مختلف را می خواهید؟ به ما اطلاع دهید

نیاز به اطلاعات بیشتر

لطفاً برای یک پیشنهاد سریع 1 دقیقه ای با مدیر فروش تماس بگیرید

چری

وی چت / واتس اپ

۴۴۲۰۳۰۹۵۷۲۹۲+

1660544263

سیر نمی شوید؟

برای پیشنهادات منحصر به فرد و به روز رسانی در مورد ورودی های جدید مشترک شوید